هتل الوند مشهد

مشهد، میدان بسیج، بلوار ملک‌الشعرا، خیابان بهار 6 (امام رضا ۲۷)

معرفی و تصاویر

هتل الوند مشهد در خیابان امام رضا (ع) که یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های منتهی به حرم مطهر است، قرار دارد. به طوری که با ماشین تا حرم تنها 10 دقیقه فاصله دارید. در نتیجه برای زوار محل اقامت بسیار مناسبی به شمار می‌رود. اگر هم قصد خرید داشتید می‌توانید به راحتی به بازار رضا و بازار هفده شهریور که در فاصله نزدیکی از هتل قرار گرفته‌اند بروید. همچنین به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو و BRT، هتل دسترسی راحت و کم‌هزینه‌ای به دیگر نقاط شهر ارائه می‌کند.

واحدهای اقامتی هتل طراحی ساده‌ای داشته و از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردارند. برای مثال می‌توان به سیستم تهویه‌مطبوع، تختخوابهای راحت، میزآرایش و یخچال اشاره کرد. حمام اختصاصی هم در همه واحدها موجود است. اتاق‌های دوتخته به صورت توئین شامل دو تخت یک‌نفره یا دبل شامل یک تخت دونفره ارائه می‌شوند. برای خانواده‌ها و گروه‌های سه‌نفره هم اتاق‌های سه‌تخته موجود است. اگر با تعداد افراد بیشتری سفر می‌کنید می‌توانید اتاق‌های چهارتخته و یا سوئیت‌های یک‌خوابه پنج‌تخته را برای اقامت انتخاب کنید.

صبحانه هرصبح در هتل سرو می‌شود. برای وعده‌های دیگر هم می‌توانید از صرف انواع غذاهای دلپذیر ایرانی، سوپ، سالاد و دسر در رستوران هتل لذت ببرید. کافی‌شاپ هتل که در مجاورت رستوران قرار گرفته و در انتها به آتریوم هتل متصل می‌شود هم با سرو انواع نوشیدنی سرد و گرم در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پذیرایی از میهمانان است. همچنین اگر مایل به صرف غذا در اتاق خود باشید می‌توانید از روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) استفاده کنید.

با اقامت در هتل الوند در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید.

مشخصات

مشخصات تماس

مشهد، میدان بسیج، بلوار ملک‌الشعرا، خیابان بهار 6 (امام رضا ۲۷)