هتل ایران کیش

کیش، میدان امیرکبیر، بلوارخلیج فارس ( بلوار سیاحتی )

معرفی و تصاویر

هتل بین المللی پنج ستاره ایران، واقع در قلب جزیره زیبای کیش و در دو برج مجزا در سال ۱۳۹۳ بنا گردیده است. هتل دارای ۱۲۸ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب بوده که ضلع شمالی آن مشرف به دریا و ضلع جنوبی رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ جزیره می‌باشد. دسترسی مناسب مجموعه به ساحل و مراکز خرید جزیره از جمله بازار مروارید و همچنین کارتینگ کیش از مزایای این مجموعه می‌باشد. هتل ایران با معماری مدرن و امکانات عالی با کادری مجرب و آموزش دیده پذیرای میهمانان گرامی می‌باشد

 هتل ایران کیش دارای دو ساختمان مجزا است که این دو ساختمان در طبقه‌های همکف و آخر به یکدیگر متصل گردیده‌اند. اتاق‌های ضلع جنوبی دارای نمای روبه شهر و اتاق‌های ضلع شمالی دارای نمای دریای خلیج فارس است. قیمت رزرو هتل ایران کیش با توجه به سطح امکانات و خدمات لوکس ارائه شده بالا می‌باشد اما به نسبت سایر هتل‌های 5 ستاره جزیره از قیمت مناسب‌تری برخوردار است، البته این قیمت‌ها متناسب با تغییر فصل دستخوش تغییرات می‌شوند. هتل ایران کیش در میدان امیرکبیر واقع شده است و فاصله آن تا سواحل مرجانی خلیج فارس با ماشین 5 دقیقه است و تا مرکز خرید مروارید و ساینا دو، مجموعه کارتینگ کیش و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل فاصله‌ی کوتاهی دارد. فاصله هتل ایران کیش تا فرودگاه با ماشین کمتر از ده دقیقه است.

رستوران هتل ایران کیش

رستوران هتل ایران کیش با ظرفیت ۲۵۰ نفر در طبقه همکف واقع شده است. رستوران با سرو انواع غذا‌های ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی، گیاهی، عربی و فست فود آماده پذیرایی از مهمانان است. یکی از مواردی که در نظرات در مورد هتل ایران کیش به آن اشاره شده، کیفیت بالای غذا‌های رستوران است. غذا‌ها در رستوران به صورت بوفه سرو می‌شود.
هتل همچنین دارای یک کافی شاپ با محیطی دنج و آرام است که به صورت ۲۴ ساعته آماده سرویس دهی به مهمانان است. در صورت نیاز می‌توانید با استفاده از خدمات روم سرویس، سفارش مورد نظرتان را در اتاق خود میل کنید.

 

مشخصات

مشخصات تماس

کیش، میدان امیرکبیر، بلوارخلیج فارس ( بلوار سیاحتی )

قوانین و امکانات

امکانات ورزشی تستی

اینترنت بی سیم
آرایشگاه زنانه
آرایشگاه مردانه
آسانسور
برق اضطراری
ترانسفر فرودگاهی
پذیرش 24 ساعته
صبحانه بوفه
صندوق امانات
فضای سبز
کافی نت
نزدیک به فرودگاه
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
رستوران
رستوران سنتی
کافه سنتی
کافی شاپ
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری