هتل بزرگ شیراز

شیراز، بلوار آیت الله ربانی، دروازه قرآن

معرفی و تصاویر

در گذشته، ورود به شهرها از طریق دروازه‌هایشان صورت می‎‌گرفت و در پشت دروازه‌ها کاروانسراهایی قرار داشت که مسافران خسته از راه، با دیدن آن‌ها احساس آرامش می‌کردند و خیالشان از فراهم بودن امکان اسکان و استراحت آسوده می‌شد. امروزه اما دیگر نه شهرها دروازه دارند و نه پراکندگی فضاهای اقامتی صرفا براساس مسیر حرکت مسافران تعیین می‌شود؛ با این‌حال، دیدن هتل بزرگ شیراز برای آن دسته از مسافرانی که مسیر دروازه قرآن را برای ورود به این شهر انتخاب می‌کنند می‌تواند همان حس آرامش را به همراه داشته باشد.

هتل بزرگ شیراز یا هتل شیراز یک هتل پنج ستاره است که به‌طور رسمی در بهمن‌ماه ۱۳۹۳ افتتاح شد. این هتل 14 طبقه با الهام از شکل یک کشتی بر فراز سلسله‌کوه‌های شمال‌شرقی شیراز بنا شده و از یک‌سو به طبیعت بکر و زیبای کوه و از سوی دیگر به چشم‌انداز این شهر زیبا مشرف است. علاوه‎‌بر اشراف به دروازه قرآن و باغ‌های شیراز، نزدیکی به اماکن تاریخی نظیر حافظیه، سعدیه و تخت جمشید و امکان دسترسی آسان به فرودگاه و شاهراه‌های اصلی، این هتل را از نظر مکانی در موقعیتی ویژه قرار داده است. هتل بزرگ شیراز از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت استان فارس به عنوان هتل نمونه استان برگزیده شده است.

کافی شاپ های هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز دارای دو کافی‌شاپ اصلی است: کافی‌شاپ لابی اصلی هتل در طبقه ششم و کافی‌شاپ شیرازاسکای در طبقه چهاردهم. مهمانان هتل بزرگ شیراز می‌توانند با مراجعه به کافی‌شاپ لابی اصلی این هتل، ضمن سفارش انواع دسر و نوشیدنی‌های‌ گرم و سرد، از شنیدن موسیقی پیانو به‌صورت زنده در این فضا لذت برده و خستگی مسیر یا فعالیت روزانه را از تن به در کنند؛ اما آن دسته افرادی که در پی کسب تجربه‌های جدید هستند غالبا شیرازاسکای، دیگر کافی‌شاپ این هتل، را انتخاب می‌کنند.

مشخصات

مشخصات تماس

شیراز، بلوار آیت الله ربانی، دروازه قرآن

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

هزینه های جانبی هزینه اقامت کودک کوچک‌تر از دو سال، رایگان است. هزینه اقامت کودک دو تا شش سال طبق قوانین هتل، در هتل دریافت می‌شود. هزینه اقامت کودک بزرگ‌تراز شش سال به عنوان یک فرد بزرگسال محاسبه می‌شود.