هتل بین الحرمین شیراز

شیراز، میدان آستانه، خیابان بین الحرمین، جنب شورای شهر

معرفی و تصاویر

معرفی هتل بین الحرمین شیراز

اگر در سفر خود به شهر شیراز به دنبال اقامتگاهی بدون سر و صدا هستید تا اوقاتی را همراه با آرامش تجربه کنید، هتل سه ستاره بین الحرمین می‌تواند گزینه اصلی شما باشد. هتل بین الحرمین از سال ۱۳۹۷ که آغاز به کرده است و توانسته جای خودش را در دل مسافران شهر نارنج و ترنج باز کند. در اولین نگاه چیزی که توجه افراد را به خود جلب می‌کند، معماری خاص و منحصر به فرد هتل است. این هتل دو طبقه در بافت تاریخی شیراز واقع شده و معماری آن الگو گرفته از خانه‌های تاریخی این شهر است. پس اگر فردی خوش قریحه هستید، اقامت در این هتل را از دست ندهید.

 

موقعیت مکانی هتل بین الحرمین شیراز

در قلب شهر شیراز، در بین دیدنی‌های تاریخی این شهر و در جوار حرم شاهچراغ، هتل بین الحرمین خودنمایی می‌کند. این هتل در میدان آستانه و در خیابان بین الحرمین واقع شده است و دسترسی خوبی به مکان‌‌های گردشگری و زیارتی شهر شیراز دارد. فاصله هتل بین الحرمین تا حرم حضرت شاهچراغ تنها بیست دقیقه پیاده‌روی است یا ظرف ده دقیقه می‌توانید به باغ نارنجستان قوام بروید. اگر حال و حوصله پیاده‌روی داشته باشید، می‌توانید ظرف سی دقیقه به بازار وکیل بروید، یا با ده دقیقه رانندگی به این بازار برسید. چندین رستوران با فضای تاریخی و سنتی در چند قدمی هتل بین الحرمین است که با آن حال و هوای قدیمی‌ای که دارند، صرف دست کم یک وعده غذایی در آنها خالی از لطف نیست.

اگر اهل کسب تجربه‌های جدید هستید و دوست دارید خودتان از خیابان‌ها و کوچه پس کوچه‌های شهر دیدن کنید، پس استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در سفر برایتان جذاب است. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به هتل بین الحرمین، پنج دقیقه با خودرو فاصله دارد یا پنج دقیقه‌ای می‌توانید به ایستگاه اتوبوس برسید. هتل بین الحرمین شیراز خارج از محدوده طرح ترافیک واقع شده است و اگر با خودروی شخصی به این هتل می‌روید، می‌توانید از پارکینگ رایگان آن استفاده کنید. اگر وسلیه نقلیه ندارید و قصد دارید دیگر جاذبه‌های شهر را هم ببینید، می‌توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. هتل، خدمات گشت نیم‌روزی هم دارد که می‌توانید با پرداخت هزینه تعیین شده، تجربه گشت در شهر را هم بدون هیچ دغدغه‌ای داشته باشید.

مشخصات

مشخصات تماس

شیراز، میدان آستانه، خیابان بین الحرمین، جنب شورای شهر