هتل بین المللی ارغوان مشهد

مشهد، خیابان نواب صفوی، خیابان وحدت، خیابان امیرالمومنین

معرفی و تصاویر

معرفی هتل بین المللی ارغوان مشهد

هتل بین‌المللی ارغوان مشهد را انگار برای مسافرانی ساخته‌اند که نظافت و تمیزی محل اقامت در اولویتشان است. هتلی نوساز که در فروردین ۱۴۰۱ تاسیس شده تا مهمانان از نو بودن دکوراسیون و لوکس بودن محیط، به یک اندازه لذت ببرند. هرچند برای عالی بودن فقط به این فاکتور پسنده نکرده؛ کم سن و سال است اما پنج ستاره درخشان را در کنار نام خود دارد و با نزدیک بودن به حرم مطهر و موقعیت مکانی عالی، جای تردیدی برای مسافران سختگیر باقی نمی‌گذارد.

سیزده طبقه دارد و ۱۰۷ واحد اقامتی، در یکی از مناطق پر تردد شهر و نزدیک حرم مطهر واقع شده و با فراهم کردن امکانات به روز برای یک سفر خاطره انگیز، در ردیف هتل‌های دوست داشتنی شهر مشهد جا خوش کرده‌است. معماری شیک و چشم‌نواز، اتاق‌های دلباز، تجهیزات مدرن و پرسنل حرفه‌ای در هتل ارغوان با هم ترکیب شده‌اند تا زائران و مسافران را کاملا راضی نگه دارند.

مشخصات

مشخصات تماس

مشهد، خیابان نواب صفوی، خیابان وحدت، خیابان امیرالمومنین

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

صیغه نامه به عنوان مدرک محرمیت مورد قبول هتل بین المللی ارغوان نیست. مابه تفاوت نرخ مهمان خارجی و ایرانی درهتل بین المللی ارغوان به ازای یک شب و یک اتاق، ده میلیون ریال است. در صورت عدم پرداخت به سامانه، ما به‌التفاوت در هتل دریافت می‌شود.