هتل بین المللی پارس شیراز*****

شیراز، خیابان کریم خان

معرفی و تصاویر

معرفی هتل بین المللی پارس شیراز

هتل چهارستاره بین‌المللی پارس شیراز یکی از معروف‌ترین و برجسته‌ترین هتل‌ها در شهر شیراز است. این هتل با معماری زیبا و طراحی مدرن، به همراه امکانات و خدمات متنوع و با کیفیت، برای مسافرانی که به دنبال اقامتی لوکس و لذت‌بخش هستند، گزینه‌ای مناسب است. با ورود به هتل پارس شیراز، مهمانان با فضایی بسیار شیک و لابی بزرگ و زیبا مواجه می‌شوند. دکوراسیون لابی با استفاده جزئیات ظریف، حسی از آرامش و لطافت را به مهمانان القا می‌کند، و اقامتی سرشار از آرامش را به آن‌ها نوید می‌دهد.

موقعیت مکانی هتل بین المللی پارس شیراز

هتل بین‌المللی پارس در سال 1381 در مرکزی‌ترین خیابان شیراز افتتاح شده است. این هتل از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است، و با قرارگیری در ابتدای خیابان زند و میدان نمازی، دسترسی بسیار خوبی به تمام نقاط شهر دارد؛ چرا که در نزدیکی این هتل پایانه اتوبوسرانی نمازی و ایستگاه مترو واقع شده که جابه‌جایی مسافران را به هرجای شهر، آسان کرده است. شما با اقامت در این هتل دغدغه‌ای برای دسترسی به جاذبه‌های گردشگری و تجاری نخواهید داشت. فاصله هتل پارس شیراز تا جاذبه‌های مهم شهر مانند باغ ارم، ارگ کریم‌ خان، حافظیه، بازار وکیل و عمارت شاپوری کمتر از ده دقیقه با ماشین است.

علاوه بر این هتل پارس در مجاورت بیمارستان‌های مجهز و به‌نامی چون شهید فقیهی (سعدی) و نمازی قرار دارد و همچنین به بیمارستان‌های بلوار چمران نیز بسیار نزدیک است، بنابراین از این نظر برای اقامت مسافرانی که به قصد درمان به شیراز سفر می‌کنند بسیار مناسب است. هتل پارس در منطقه تجاری و مرکزی شهر شیراز واقع شده است و به مراکز اداری مهم در شیراز نیز دسترسی خوبی دارد، پس در صورتی که قصد انجام امور اداری و کاری را دارید، این هتل انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

مشخصات

مشخصات تماس

شیراز، خیابان کریم خان

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰