هتل جام جم شیراز

معرفی و تصاویر

هتل جام جم شیراز در خیابان کریم خان زند قرار دارد فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و در سال ۱۳۹۵ نیز بازسازی شده است. این مجموعه دارای دو ساختمان مجزا است که یکی از آن‌ها ۳ ستاره و دیگری ۴ ستاره است. موقعیت مکانی هتل به گونه‌ای است که فاصله چندانی با جاهای دیدنی شهر مثل ارگ کریمخان، بازار وکیل و آرامگاه حافظ ندارد. 

ساختمان هتل ۷ طبقه است و ۱۳۸ واحد اقامتی دارد. اینترنت محدود رایگان، مینی‌بار با هزینه، تلویزیون، تلفن، اسپلیت و لوازم بهداشتی در تمامی واحدهای این مجموعه وجود دارد. در بعضی از اتاق‌ها سرویس بهداشتی ایرانی و در بعضی دیگر سرویس بهداشتی فرنگی تعبیه شده است. حمام‌ها مجهز به دوش هستند، اما در برخی از اتاق‌ها وان نیز وجود دارد. در واحدهای آپارتمانی این مجموعه امکان آشپزی نیز فراهم شده است.

صبحانه در این هتل رایگان است و در قالب منوی بوفه سرو می‌شود. در رستوران این مجموعه ناهار و شام به‌صورت انتخابی قابل سفارش است. اگر از گشت‌وگذار در شهر خسته شدید، می‌توانید در گوشه دنج کافه هتل با سفارش انواع کیک، دسر و نوشیدنی خستگی خود را به‌در کنید.

پارکینگ هتل به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار می‌گیرد که با خودروی شخصی به شیراز سفر می‌کنند. یکی دیگر از برجسته‌ترین امکانات هتل جام جم، خدمات ماساژ است که با پرداخت هزینه می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. سایر خدمات این مجموعه شامل سونا، جکوزی، روم سرویس، سالن کنفرانس، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان محدود در لابی و صندوق امانات می‌شود. 

این هتل یکی از هتل‌های میان‌رده شیراز است و هزینه اقامت در آن در محدوده متوسط قرار می‌گیرد. رزرو هتل آپارتمان جام جم شیراز را به افرادی توصیه می‌کنیم که در مرکز شهر به دنبال هتلی با امکانات متوسط هستند.

مشخصات

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

برای آگاهی از قوانین رزرو و استرداد این هتل، باید نوع اتاق و تاریخ دقیق ورود و خروج خود را در سایت بوکینگ وارد و قوانین مربوط به آن را مشاهده کنید. پذیرش زوج‌های ایرانی فقط با ارائه شناسنامه عکس‌دار انجام می‌شود. پذیرش صیغه‌نامه رسمی با مهر برجسته، به همراه ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین امکان‌پذیر است. پذیرش آقا و خانم تنها (غیر بومی)، فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر ازجمله کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار امکان‌پذیر است. این هتل از پذیرش مهمانان بومی (دارای شناسنامه صادره از شیراز) معذور است.