هتل زندیه شیراز

شیراز، خیابان هجرت، پشت ارگ کریم‌خان

معرفی و تصاویر

معرفی هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز با الهام از معماری سنتی ایرانی در سال ۱۳۹۴ ساخته شده است. ساختمان شش طبقه این هتل پنج ستاره در خیابان هجرت و حد فاصل فلکه شهرداری و چهارراه پارکینگ قرار گرفته و با طراحی زیبا و منحصر به فرد، شما را به تحسین وا می‌دارد. البته معماری داخلی هتل زندیه هم بسیار چشم نواز است و در بدو ورود به شما اطمینان می‌دهد هتل مناسبی را برای اقامت خود در شیراز انتخاب کرده‌اید.

لابی هتل با سقف بلند، ستون‌های سنگی، مبلمان مجلل و لوسترهای درخشان فضای خاص و لوکسی ایجاد می‌کند که در بین هتل‌های شهر شیراز بی‌نظیر است. جذابیت هتل زندیه شیراز از نظر معماری و دکوراسیون به این موارد محدود نمی‌شود و هر بخش ساختمان و محوطه هتل، گوشه‌ای از ذوق و سلیقه ایرانی را در برابر شما به نمایش می‌گذارد. در محوطه خارجی هتل زندیه شیراز، باغچه‌ها با گلکاری‌های زیبا، فواره‌ها و جوی جاری در کنار نورپردازی مناسب، رگه‌هایی از باغ‌های سنتی ایرانی دارند که در فضایی مدرن به کار رفته‌اند.

علاوه بر امتیازات معماری و زیبایی شناختی، هتل زندیه شیراز از بهترین و حرفه‌ای‌ترین پرسنل برای پذیرایی از مهمان‌ها کمک گرفته تا نام این هتل برای همیشه با خاطره شما از سفر به شیراز گره بخورد. فراموش نکنید که امکانات متنوع هتل زندیه، بخش هیجان‌انگیز اقامت شما را رقم می‌زنند.

مشخصات

مشخصات تماس

شیراز، خیابان هجرت، پشت ارگ کریم‌خان