هتل سانرایز کیش

کیش، مقابل بازار پردیس ۲

معرفی و تصاویر

هتل سه ستاره سان رایز کیش مقابل پردیس ۲ در سال ۱۳۸۲ افتتاح و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمان هتل در ۴ طبقه بنا و دارای ۶۱ باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. این مجموعه واقع در قلب مراکز تفریحی و خرید جزیره ای با آفتاب درخشان، دریایی آبی و کرانه ای چشم نواز و در نزدیکی بازارهای پردیس ۱ و ۲ واقع گردیده است. پرسنل هتل سان رایز در تلاش اند اقامتی دلنشین را برای شما میهمانان گرامی رقم بزنند.

 

آدرس هتل سان رایز کیش

برای رسیدن به هتل سان رایز کیش، باید خودتان را به بلوار خیام، میدان پردیس، مقابل بازار پردیس ۲ برسانید. موقعیت مکانی این مجموعه به شما این فرصت را می‌دهد تا به‌راحتی از مراکز خرید معتبری مانند بازار پردیس ۱ و ۲، رویال مال، کیش مال، بازار زیتون، مرکز تجاری و بازار مروارید دیدن کنید. مسافران می‌توانند فاصله هتل تا این مراکز تجاری را ده تا پانزده دقیقه پیاده‌روی کنند و در طول مسیر از فروشگاه‌های کوچک‌تر، فضای سبز و ساحل دریا بگذرند. اگر شما از علاقه‌مندان جاذبه‌های تاریخی یا تفریحی هم باشید، می‌توانید نهایتا با شش دقیقه رانندگی به اماکنی همچون کوه نور، کارتینگ، فلای بورد، کیبل اسکی، پارک مرجان‌ها و باغ پرندگان برسید. اجاره خودروهای لوکس بدون راننده یا خدمات تاکسی‌سرویس هتل می‌تواند یک فرصت خوب برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری جزیره باشد.

امکانات و خدمات هتل سان رایز کیش

سرویس ترانسفر فرودگاهی از شما به‌محض ورودتان به جزیره استقبال می‌کند و شما را به هتل سان رایز می‌رساند. اقامت شما بلافاصله توسط پرسنل هتل در هر ساعت از شبانه‌روز نهایی می‌شود و می‌توانید از امکانات و خدمات هتل به‌راحتی بهره‌مند شوید. خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، خدمات خانه‌داری و خدمات بیدارباش تنها گوشه‌ای از سرویس‌دهی این مجموعه به مسافران خود است. آژانس مسافرتی، آتلیه، فضای سبز، چایخانه سنتی و لاندری روم نیز به جهت رفاه و آسایش هر چه بیشتر گردشگران در طی اقامت شما در هتل به شما سرویس می‌دهند.

مشخصات

مشخصات تماس

کیش، مقابل بازار پردیس ۲

قوانین و امکانات

امکانات ورزشی تستی

برق اضطراری
ترانسفر فرودگاهی
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خدمات تور شهری و تفریحی
صبحانه بوفه
فضای سبز
لابی
رستوران
رستوران سنتی
کافه سنتی
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو