هتل شیخ بهایی اصفهان

اصفهان، خیابان شمس‌آبادی، نرسیده به چهارراه قصر، کوچه شماره 23 (قمرالدوله)

معرفی و تصاویر

معرفی هتل شیخ بهایی اصفهان

اگر در جست‌و‌جوی هتلی به نسبت نوساز، با دسترسی عالی هستید که ضمن ارائه تمام تجهیزات اقامتی، هزینه به‌صرفه‌ای نیز داشته باشد، هتل سه ستاره شیخ بهایی اصفهان انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. هتلی که نسبت به سایر هتل‌های سه ستاره شهر اصفهان از نظر پاکیزگی، کیفیت غذا، امکانات و موقعیت جغرافیایی ممتاز است. در واقع شاید باورتان نشود که پس از رانندگی در خیابان شلوغ و پرسروصدای شمس آبادی قرار است به مکانی چنین ساکت و آرام، با نورپردازی تحسین برانگیزی برسید. بر عکس هتل‌های تشریفاتی که از لحظه ورود قراردادی بودن فرآیند پذیرش و پذیرایی را احساس می‌کنید، با ورود به هتل شیخ بهایی حس می‌کنید که به آپارتمان خودتان رسیده‌اید. آپارتمانی نورانی، خوش‌ساخت و شیک که مشتاقانه حضور شما را انتظار می‌کشد.

 

امکانات هتل شیخ بهایی اصفهان

هتل شیخ بهایی با 52 اتاق که در پنج طبقه بنا شده‌اند از نظر تجهیزات اقامتی، یک هتل سه ستاره ممتاز و مدرن است. هتلی که با موقعیت جانمایی عالی، برای پنج ستاره شدن شاید تنها نیازمند امکانات تفریحی بیشتر، نظیر یک استخر و سالن بدنسازی باشد. در اتاق‌های این هتل تجهیزاتی نظیر چای‌ساز، یخچال، تلوزیون، تخت و مبلمان در اختیار شما قرار دارند. از امکانات عمومی این هتل نیز می‌توان به آسانسور، سرویس اجاره خودرو، خشک‌شویی، بوفه صبحانه و روم سرویس 24 ساعته اشاره کرد. ناگفته نماند که با وجود خدمات حمل بار مسافر در این هتل، می‌توانید در صورت همراه داشتن کالسکه یا ویلچیر، پس از پارک خودرو در پارکینگ اختصاصی شیخ بهایی از طریق آسانسور، وارد لابی هتل شوید.

مشخصات

مشخصات تماس

اصفهان، خیابان شمس‌آبادی، نرسیده به چهارراه قصر، کوچه شماره 23 (قمرالدوله)

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

نکات ضروری ظرفیت پارکینگ محدود است. هزینه های جانبی هزینه اقامت کودک تا پنج سال، در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است. هزینه اقامت کودک بزرگ‌تراز پنج سال به عنوان یک فرد کامل محاسبه می‌شود.