هتل عالی قاپو اصفهان

اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، انتهای خیابان کوالالامپور

معرفی و تصاویر

معرفی هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

هتل پارسیان عالی قاپو یکی از هتل‌های قدیمی و با سابقه شهر اصفهان است که در دهه چهل شمسی آغاز به کار کرد و پس از چند دهه فعالیت، زیر نظر گروه هتل‌داری پارسیان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این هتل چهار ستاره در دل خیابان دیدنی چهارباغ عباسی جای گرفته که از نظر موقعیت مکانی یکی از بهترین نقاط شهر اصفهان به حساب می‌آید. بدیهی است که بافت تاریخی، بیشتر مراکز احداث شده در این قسمت از شهر را از نظر نوسازی و گسترش با محدودیت مواجه کند. با این حال هتل عالی قاپو با رعایت استانداردهای بالای مهمان نوازی، همچنان از نظر پذیرایی، رفتار حرفه‌ای پرسنل و جانمایی یکی از هتل‌های محبوب و پرطرفدار اصفهان است.

 

معرفی رستوران های هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

بخش پذیرایی هتل عالی قاپو از تنوع رضایت‌بخشی برخوردار است. مجموعه رستوران‌های ایرانی پارسه، رستوران ایتالیایی ونیز و کافی‌شاپ پاروین عالی قاپو طیف گسترده‌ای از غذاهای اصیل ایرانی، فرنگی و فست‌فودها را برای مهمانان فراهم آورده‌اند. سبک پذیرایی تشریفاتی و دست و دل‌بازانه هتل پارسیان عالی قاپو می‌تواند رضایت بیشتر مهمانان داخلی و خارجی را جلب کند.

 

آدرس هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

هتل پارسیان عالی قاپو درست در خیابان چهارباغ عباسی اصفهان قرار دارد. البته از آن‌جا که این خیابان برای تفریح و پیاده‌روی سنگ فرش شده، بهتر است از مسیر خیابان شمس آبادی خود را به خیابان کووالالامپور برسانید. در واقع این تنها مسیر ماشین‌روی این هتل است. در موقعیت مکانی آن نیز باید گفت که موزه‌ها و مراکز تفریحی حوالی این هتل بی‌شمار‌ند. با این حال سی و سه پل، پل خواجو، میدان نقش جهان، عمارت چهل ستون و کاخ هشت بهشت از مکان‌های نزدیک به این هتل هستند که در سفر خود به شهر اصفهان نباید از دست بدهید.

مشخصات

مشخصات تماس

اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، انتهای خیابان کوالالامپور