هتل نصیرالملک شیراز

شیراز، حرم شاهچراغ، چهارراه شاهزاده قاسم

معرفی و تصاویر

معرفی هتل نصیر الملک شیراز

اقامتی ایده‌آل و مقرون به صرفه را در شیراز با هتل نصیر الملک شیراز تجربه کنید. این هتل دو ستاره ممتاز، سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و جزو هتل‌های نوساز در شهر شیراز است. ساختمان آجری هتل نصیر الملک در نزدیکی چهارراه شاهزاده قاسم است، البته شیرازی‌ها این چهارراه را با نام میدان شاهزاده قاسم می‌شناسند. وقتی وارد هتل می‌شوید بخش پذیرش و لابی را مشاهده می‌کنید. دیوارهای آجری، نورپردازی ملایم و فرش قرمز، فضای این بخش از هتل را به محیطی صمیمی تبدیل می‌کنند و البته در بدو ورود متوجه می‌شوید نظم و بهداشت تا چه اندازه در هتل نصیر الملک شیراز اهمیت دارد. پرسنل مجرب هتل نصیرالملک، با خوشرویی میزبان شما هستند. روحیه مثبتی که در کنار امکانات استاندارد هتل، اقامتی امن و آسوده برای مهمانان فراهم می‌کند.

انواع اتاق های هتل نصیر الملک شیراز

هتل نصیر الملک شیراز در پنج طبقه، ۳۵ باب اتاق در اختیار مهمانان قرار می‌دهد که شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند. متراژ اتاق‌ها در هتل نصیر الملک بین ۱۵ تا ۳۰ متر مربع است؛ اما سوییت کانکت ۵۰ متر مربع مساحت دارد. اتاق‌ها در عین سادگی بسیار دنج هستند و در طول روز روشنایی ملایمی دارند. برای روشنایی در شب، چراغ‌های سقفی و آباژور در نظر گرفته شده‌اند. پرده‌های ضخیم این امکان را به شما می‌دهند، حتی در طول روز، روشنایی را به حداقل برسانید و با آرامش کامل استراحت کنید. منظره خیابان از پنجره اتاق‌ها دیده می‌شود و از آنجایی که هتل در کوچه فرعی قرار گرفته، از شلوغی شهر خبری نیست.

اتاق‌های هتل نصیر الملک شیراز با دقت بالا و طبق برنامه منظم نظافت می‌شوند با این حال به لطف تهویه مطبوع، بوی شوینده‌ها در فضای اتاق باقی نمی‌ماند. تجهیزاتی مانند یخچال، دراور و میز آرایش در اتاق‌ها وجود دارند. همچنین مهمانان می‌توانند از مینی‌بار با هزینه جداگانه استفاده کنند. تمام اتاق‌های هتل نصیر الملک شیراز دارای سرویس بهداشتی تمیز با تهویه مناسب هستند. شامپو، صابون، دستمال کاغذی و دستمال توالت در سرویس بهداشتی قرار داده شده است.

امکانات هتل نصیر الملک شیراز

هتل نصیر الملک علاوه بر بوفه رایگانی که برای صبحانه تدارک دیده، در وعده‌های ناهار و شام هم فعال است. شما می‌توانید از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۰:۳۰ در سالن غذاخوری یا اتاق خودتان، صبحانه را میل کنید. این وعده شامل صبحانه‌های ایرانی سرد و گرم است. رستوران هتل نصیر الملک شیراز برای وعده‌های ناهار و شام منوی متنوعی از غذاهای ایرانی ارائه می‌کند. اغلب مهمانان هتل از کیفیت انواع کباب در این رستوران رضایت داشته و ترجیح می‌دهند ناهار و شام را در هتل صرف کنند. در صورتی که شما هم می‌خواهید غذای رستوران هتل نصیر الملک را امتحان کنید، غذا در سالن رستوران یا به دلخواه شما در اتاقتان سرو می‌شود.

یکی دیگر از امکانات هتل نصیر الملک شیراز، پارکینگ مسقف و رایگان است که در طبقه منفی یک هتل قرار دارد. محیط پارکینگ هم مانند سایر بخش‌های هتل، بسیار تمیز بوده و با نظم اداره می‌شود. پارکینگ هتل نصیر الملک شیراز ظرفیت کافی برای خودروها دارد و به این ترتیب مهمانان مقیم هتل با مشکل کمبود پارکینگ مواجه نمی‌شوند.

مشخصات

مشخصات تماس

شیراز، حرم شاهچراغ، چهارراه شاهزاده قاسم