هتل ویدا کیش

کیش، میدان سنایی، بلوار موج

معرفی و تصاویر

هتل ویدا کیش، از بهترین و مدرن ترین هتل های کیش است. هتل پنج ستاره ویدا، از سال ۱۳۹۶، در ۱۰ طبقه افتتاح شد. این هتل منطبق با معماری روز دنیا و بالاترین استانداردهای صنعت گردشگری طراحی شده است. هتل ویدا کیش در فاصله ای کوتاه از ساحل دریا، مراکز خرید، سالن همایش های بین المللی و پردیس بین الملل دانشگاه شریف قرار گرفته است که از این حیث دسترسی خوبی به جاذبه های توریستی و مراکز مهم جزیره کیش دارد. هتل ویدا با پرسنل آموزش دیده و حرفه ای و مدرن ترین امکانات و اتاق های مجهز، آماده میزبانی مسافران و میهمانان عزیز است.

 

رستوران گندم با معماری بسیار زیبا و فضایی دلنشین که در طبقه اول هتل مجلل ویدا واقع شده است، در سه وعده صبحانه، نهار و شام آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد. ظرفیت این رستوران ٣٠٠ نفر است که دارای دو فضای مجزای سالن غذاخوری و تراس می باشد. خدمات رستوران گندم به شرح زیر می باشد:

  • صبحانه هاى گرم و سرد بسیار لذیذ به صورت بوفه
  • سرو نهار و شام به صورت آلاکارت
  • روم سرویس ٢۴ ساعته

 

  • در کافى شاپ هتل مجلل ویدا میتوانید انواع نوشیدنى هاى گرم و سرد و دسرهاى خوشمزه را میل کنید و طعم آنها را هیچ گاه از یاد نبرید. این کافى شاپ در لابى هتل با ظرفیت ٧٠ نفر به صورت ٢۴ ساعته قادر به ارائه سرویس می باشد. همچنین کافه حیاط ویدا نیز در فضایى بسیار زیبا و دلنشین در محوطه بیرون هتل با ظرفیت ۶٠ نفر از ساعت ١٣:٠٠ الی ٠٣:٠٠ بامداد آماده پذیرایى از میهمانان عزیز مى باشد.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۹۶
  • تعداد طبقات: ۱۰

مشخصات تماس

کیش، میدان سنایی، بلوار موج

قوانین و امکانات

امکانات ورزشی تستی

اینترنت بی سیم
آرایشگاه زنانه
آرایشگاه مردانه
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
ترانسفر فرودگاهی
خدمات عکاسی
پذیرش 24 ساعته
صبحانه بوفه
صندوق امانات
فضای سبز
کافی نت
لابی
خدمات لابی
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
رستوران
رستوران سنتی
کافه سنتی
کافی شاپ
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو