هتل پارسیس مشهد

مشهد، بلوار وحدت، وحدت ۷، بلوار امیرالمومنین، ساختمان دوم سمت راست

معرفی و تصاویر

هتل پارسیس یکی از هتل‌های پنج ستاره و مجهز مشهد است که در بلوارامیرالمومنین مشهد قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۹۵ در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) افتتاح شد.

هتل پارسیس شامل ۱۷ طبقه و ۱۱۲ اتاق و سوئیت با نمای شهر است که تمامی اتاق‌های هتل از امتیاز روم‌سرویس شبانه‌روزی و نظافت روزانه بهره می‌برند. این هتل دارای رستورانی با غذاهای ایرانی و انواع فست فود، سالن کنفرانس و همایش در طبقه سوم است؛ روف گاردن، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، اتاق بازی، کافی شاپ، آرایشگاه، بیلیارد و سرویس رایگان حرم از امکانات دیگر هتل پارسیس است که در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. اگر با خودروی شخصی به مشهد سفر می‌کنید، نگران پیدا کردن پارکینگ نباشید؛ مهمانان هتل پارسیس می‌توانند به‌صورت رایگان خودروی خود را در پارکینگ هتل پارک کنند.

هتل پارسیس یکی از هتل‌های پنج ستاره مشهد محسوب می‌شود که هزینه یک شب اقامت در آن به‌صرفه و اقتصادی است. یکی از مزایای مهم اقامت در هتل ۵ ستاره پارسیس مشهد دسترسی بسیار راحت به حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و مراکز خرید است؛ این هتل با برخی از جاهای دیدنی مشهد نظیر مسجد گوهرشاد، باغ ملی، پارک کوه سنگی و پارک آبی مشهد نیز فاصله چندانی ندارد و در عرض چند دقیقه با ماشین می‌توانید خود را به این مکان‌ها برسانید.

 

مشخصات

مشخصات تماس

مشهد، بلوار وحدت، وحدت ۷، بلوار امیرالمومنین، ساختمان دوم سمت راست

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰