بهترین اماکن استانبول آنادولو کاوائی

آنادولو کاوائی بندرگاهی است که می توان از شلوغی شهرها و حوادث روزمره ی زندگی روزانه، به آن پناه برد. دهکده ای کوچک و ساحلی که در محل آمیزش سبزها و آبی ها و در نقطه ی تلاقیِ استانبول و دریای سیاه، واقع شده است. از نظرموقعیت جغرافیایی، به منزله ی دروازه ای است که از […]

Anadolu Kavağı

آنادولو کاوائی بندرگاهی است که می توان از شلوغی شهرها و حوادث روزمره ی زندگی روزانه، به آن پناه برد. دهکده ای کوچک و ساحلی که در محل آمیزش سبزها و آبی ها و در نقطه ی تلاقیِ استانبول و دریای سیاه، واقع شده است. از نظرموقعیت جغرافیایی، به منزله ی دروازه ای است که از دریای مرمره به دریای سیاه باز می شود.برای رفتن به آنادولو کاوائی، هم می توانید به صورت زمینی، از طریق پل فاتیح سلطان مِحمِت به سمتِ Beykoz (بِیکُز) بپیچید و به مقصد مورد نظر برسید و هم می توانید راه دریایی را ترجیح دهید.

 

Anadolu Kavağı

 

پیاده روی در هوای پاک و تمییز تپه ی یوشا که در جای جای آن، نیمکت های فروش هدایا و سوغات به چشم می خورد، گشت و گذار در باغچه ی مخفی و نگاهی به شهر از بلندترین تپه ی آن نیز، جزءِ پیشنهادات ما به شما است.آنادولو کاوائی، منطقه ای نظامی و حفاظت شده است، همچنان دارای طبیعتی بکر است، و هیچ از سرسبزی های آن کاسته نشده است. یکی از اولین جاهایی که در این منطقه باید دید، قلعه ی yoros (یُرُس) است. قلعه ی یُرُس که با نیم ساعت پیاده روی از اسکله به آن می رسیم، رسما به عنوان سمبل آنادولو کاوائی شناخته شده است.

اگر با تور استانبول به ترکیه سفر کردید به شما پیشنهاد می کنیم این مکان را از دست ندهید.اگر بتوانید از منظره ی مجذوب کننده ی قلعه ی یُرُس دل بکنید، می توانید در ساحل سرزنده ی آنادولو کاوائی که به ویژه در ساعاتِ آمدن کشتی های تفریحی، پر ازدحام می شود،به گشت و گذار بپردازید و هرگاه احساس گرسنگی کردید، خود را دعوت به ضیافت ماهی کنید.

 

Anadolu Kavağı

 

 

آنادولو کاوائی که به واسطه ی قلعه ی یُرُس، میزبان توریست های زیادی در تمامی فصول است، با داشتن خیابان های تنگ و باریکی که با خانه های چوبی تزئین شده اند، شما را به گشت و گذاری دلپذیر دعوت می کند. İsmail’in Yeri(رستورانِ اسماعیل)، یکی از معروف ترین رستوران های آنادولو کاوائی می باشد.در رستوران اسماعیل که درست در کنار اسکله قرار گرفته و بیش از ۲۰ سال سابقه دارد، خوردن صدف و هشت پا به شدت توصیه می شود.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *