رزرو هتل شایگان کیش

هتل شایگان هتلی پنج ستاره در بلوار رودکی کیش است. این هتل در فاصله‌ی ۰٫۸ کیلومتری پارک هنگام و ۱٫۶ کیلومتری از اسکله بزرگ تفریحی قرار دارد

رزرو هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش در سال 1382 با زیربنای 1500 مترمربع شروع به کار کرده و در سال 1396 بازسازی‌هایی روی آن صورت گرفته است. هتل شایگان دارای 130 واحد اقامتی در 3 طبقه است و انواع اتاق‌های هتلی، سوییت و ویلایی را به مسافران ارائه می‌کند.

هتل شایگان یک هتل پنج ستاره با امکانات بسیار خوب است. از امکانات عمومی هتل شایگان می‌توان به تعداد زیادی رستوران و کافی‌شاپ در هتل اشاره کرد. رستوران شانی در طبقه اول هتل دارای منوی ایرانی، فرنگی و گریل است که با موسیقی زنده پذیرای مهمانان هتل است.

امکانات و خدمات هتل شایگان کیش

امکانات و خدماتی منحصر‌به‌فرد در رزرو هتل شایگان کیش که لذت سفر و اقامت  را دوچندان می‌کند. سونای خشک و بخار، جکوزی به همراه ماساژ، اسپا و حمام سنتی خستگی سفر را از تن میهمانان به در کرده و لحظاتی توام با آرامش را برای آن‌ها رقم خواهد زد. همینطور کلوپ تفریحی و سرگرمی هتل که در محیطی پر از انرژی، شور و هیجان را به ارمغان می‌آورد. سالن بیلیارد شامل میزهای ایت، اسنوکر و پیرامید، فوتبال دستی، بازی‌های ویدئویی کامپیوتری (ایکس باکس و پلی استیشن)، کافی‌نت، سالن بازی کودکان و اتاق تلویزیون از امکانات این کلوپ است.

 فاصله هتل شایگان کیش با مراکز خرید زیتون، رویا و پردیس یک و دو کمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی است و شهربازی هایلند، اسکله بزرگ تفریحی و مرکز غواصی کیش نیز در نزدیکی آن قرار دارند.

 

زوج‌هایی که به دنبال گذراندن ماه عسل خود در یک هتل لوکس هستند و همچنین افرادی که به کیفیت اقامتگاه خود اهمیت زیادی می‌دهند، می‌توانند با رزرو هتل شایگان کیش  از امکانات و خدمات لاکچری این هتل بهره مند شوند.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *