Elite World Van

Bahçıvan, Kazım Karabekir Blv. No:67, 65030 Merkez/Van, Türkiye

معرفی و تصاویر

هتل الیت ورلد وان (Elite World Van Hotel)

برای اقامت در یکی از لوکس ترین هتل های وان، رزرو هتل الیت ورلد وان را از دست ندهید. با توجه به اینکه بسیاری از مراکز خرید شهر وان در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند، در رزرو هتل های وان باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید. در ادامه، با این هتل و امکانات آن بیشتر آشنا خواهید شد. 

معرفی هتل الیت ورلد وان

هتل الیت ورلد، یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس شهر وان است. از آنجایی که بسیاری از مسافران برای خرید به این شهر سفر می‌کنند، هتل الیت محبوبیت ویژه‌ای نزد مسافران دارد. در کنار معماری مدرن، اتاق‌های هتل نیز به امکانات رفاهی بسیار خوبی مجهز هستند و مسافران درست به‌اندازه منزل شخصی‌شان در آن‌ها احساس راحتی و آرامش خواهند داشت. علاوه بر این، بسیاری از جاهای دیدنی وان مانند بازار پنیر، موزه وان، مسجد بزرگ وان و نزدیکی به مراکز خریدی مانند استار پیازا، تورکواز ای وی ام (Turkuaz mall) و فروشگاه کیلر، اقامتی بی‌دغدغه و راحت را در این هتل تجربه خواهید کرد.

امکانات هتل الیت ورلد وان 

اگر عکس هتل الیت ورلد وان را دیده باشید، قطعا متوجه شده‌اید که از شرایط بسیار مطلوب و ایده‌آلی برای اقامت برخوردار است. با رزرو این هتل، از خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، پارکینگ رایگان و پذیرش 24 ساعته بهره‌مند می‌شوید. به‌علاوه، می‌توانید در استخر سرپوشیده هتل شنا کرده و در سالن اسپا و ماساژ آن خستگی را از تنتان به در کنید. 
صبحانه بوفه (با پرداخت هزینه)، صندوق امانات، فروشگاه، آرایشگاه و خدمات خشکشویی از دیگر خدماتی هستند که تمایل مسافران برای رزرو  Hotel Elite World Van را افزایش داده‌اند. از امکانات واحدهای اقامتی هتل نیز می‌توان به روم سرویس 24 ساعته، حمام با دوش هیدروماساژ، یخچال، قهوه‌ساز و چای ساز، نظافت روزانه، تلویزیون و… اشاره کرد

مشخصات

فاصله تا ...

  • Van Ferit Melen Airport ۴٫۲کیلومتر
  • Uratu Otopark ve Yediemin ۲۰۰متر
  • Edremit Kocaeli Parkı ۷۰۰متر
  • Van Museum ۸۰۰متر

مشخصات تماس

Bahçıvan, Kazım Karabekir Blv. No:67, 65030 Merkez/Van, Türkiye

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰PM
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰AM