Long Beach Alanya

Türkler Mh. Akdeniz Bl No:26, 07407 Alanya/Antalya, Türkiye

معرفی و تصاویر

هتل لانگ بیچ آلانیا

یکی از بهترین هتل های موجود در آلانیا برای یک اقامت رویایی و لوکس است. اولین فاکتوری که یک سفر خوب و به یاد ماندنی را برای مسافران رقم می زند، محل اقامتی است که افراد انتخاب کرده اند. یک هتل یا اقامتگاه خوب می تواند تجربه سفر شما را تا حدود زیادی بهبود ببخشد.

موقعیت مکانی هتل لانگ بیچ آلانیا Long Beach Resort & Spa Deluxe

موقعیت مکانی هتل لانگ بیچ آلانیا در نزدیکی بلوار آکدنیز قرار گرفته و به همین دلیل هنگام اقامت در این هتل، به بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر دسترسی خواهید داشت. در نزدیکی هتل ایستگاه اتوبوس و تاکسی هم وجود داشته که مسافران می توانند از آن ها استفاده کنند. در آلانیا خطوط مترو وجود ندارد، اما دسترسی به سایر وسایل نقلیه بسیار ساده است.

به دلیل کوچک بودن شهر، سفر با وسایل حمل و نقل عمومی خیلی دشوار و گران قیمت نخواهد بود. اما برای آن دسته از افرادی که ترجیح می دهند تا با وسیله نقلیه شخصی خود مانند خودروی شخصی به ترکیه یا آلانیا سفر کنند هم این هتل یک پارکینگ رایگان در نظر گرفته است. برای آشنایی با سیستم حمل و نقل عومی در آلانیا، این حمل نقل عمومی در الانیا  را از دست ندهید.

اگر با خودروی شخصی خود به هتل لانگ بیچ آلانیا Long Beach Resort & Spa Deluxe سفر کنید، می توانید به راحتی خودرو را در پارکینگ پارک کنید. استفاده از این پارکینگ کاملا رایگان است و به دلیل تدابیر امنیتی که در این هتل رعایت شده است، نیازی نیست تا افراد نگران دزدیده شدن خودرو یا وسایل خود باشند. در ضمن امکان اجاره خودرو برای مسافران هتل هم وجود دارد.

با این وجود حتی اگر بخواهید از خودروی شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی هم استفاده نکنید، می توانید از هتل لانگ بیچ آلانیا Long Beach Resort & Spa Deluxe تا بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر قدم بزنید.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل لانگ بیچ آلانیا Long Beach Resort & Spa Deluxe

هتل لانگ بیچ آلانیا Long Beach Resort & Spa Deluxe یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره این شهر برای یک سفر خانوادگی رویایی است. در این هتل انواع امکانات رفاهی و تفریحی برای کودکان تهیه شده است. از جمله امکاناتی که برای کودکان در این هتل  پیدا می شود، می توان به استخر مخصوص کودکان، سینماهای کودکانه، سرویس پرستاری از کودکان، زمین بازی، سالن مخصوص بازی ها کامپیوتری و بسیاری خدمات دیگر اشاره کرد. حتی خانواده هایی که کودکان استثنایی داشته باشند هم می توانند با خیال راحت فرزندان خود را به این هتل بسپارند. چرا که این هتل یک بخش مخصوص برای کودکان استثنایی با مربیان کار بلد و مجرب هم دارد. مربیان در تمامی زمین های بازی با کودکان بازی های فکری انجام داده و در حین این که آن ها را سرگرم نگه می دارند، به آن ها نکات آموزشی را هم آموزش می دهند.

یکی از بهترین امکاناتی که در هتل ۵ ستاره لانگ بیچ آلانیا Long Beach Resort & Spa Deluxe وجود دارد، رستوران این هتل است. رستوران هتل لانگ بیچ آلانیا یک رستوران لوکس و مجلل بوده که انواع غذاهای سنتی ترکیه ای، غذاهای دوران عثمانی، مدیترانه ای، ایتالیایی و چینی را برای مسافران سرو می کنند. آشپزهایی که در این رستوران ها مشغول به کار هستند، همه از بهترین سرآشپزان آلانیا بوده و بهترین غذاها را در اختیار مسافران قرار خواهند داد. علاوه بر آن کافه های کوچکتری هم وجود دارد تا بتوانید یک وعده غذایی کوچک اما خوشمزه را نوش جان کنید.

در هتل لانگ بیچ آلانیا Long Beach Resort & Spa Deluxe علاوه بر خدمات تفریحی، امکانات رفاهی و امنیتی بسیاری هم ارائه می شود. به طور مثال در این هتل تمامی بخش ها برای افراد معلول و کم توان شخصی سازی شده است تا بتوانند به راحتی از امکانات هتل استفاده کنند. تمامی اتاق ها به سیستم اطفاء حریق مجهز شده اند و تمامی افراد به یک کپسول آتش نشانی و جعبه کمک های اولیه هم دسترسی دارند.

بخش های عمومی این هتل هم کاملا به دوربین مداربسته مجهز شده اند تا امنیت مسافران را چند برابر کنند. تمامی اتاق ها هم همه روزه با استفاده از بهترین مواد شوینده ضد حساسیت و سازگار با محیط زیست تمیز می شوند. اتاق ها عایق صدا هستند و سیگار کشیدن در آن ها ممنوع است. افرادی که سیگار می کشند باید حتما از اتاق سیگار استفاده کنند.

 

قوانین و مقررات هتل لانگ بیچ آلانیا Long Beach Resort & Spa Deluxe

ساعت چک این یا ورود به هتل لانگ بیچ آلانیا راس ساعت ۱۴:۰۰ است. قبل از آن هیچ کسی نمی تواند اتاق خود را تحویل بگیرد. ساعت چک اوت هم ساعت ۱۲:۰۰ بوده و اگر افراد پس از این ساعت هم چنان در هتل حضور داشته باشند، باید هزینه یک روز کامل را پرداخت کنند. برای اقامت در این هتل محدودیت سنی وجود ندارد، اما تمامی افراد زیر ۱۸ سال باید به همراه والدین خود در این هتل اقامت داشته باشند. به همراه داشتن هر گونه حیوان خانگی هم اکیدا ممنوع است.

مشخصات

فاصله تا ...

  • Gazipaşa-Alanya Airport ۵۴کیلومتر
  • Antalya Airport ۹۳کیلومتر
  • Turkler Belediyesi Beach ۶۵۰متر
  • Lonicera World Beach ۲٫۸کیلومتر
  • Avsallar Public Beach ۲٫۹کیلومتر
  • Konakli Beach ۳٫۷کیلومتر
  • Incekum Beach ۵کیلومتر

مشخصات تماس

Türkler Mh. Akdeniz Bl No:26, 07407 Alanya/Antalya, Türkiye

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰PM
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰AM