Rubi Platinum Spa Resort & Suites

Avsallar, İncekum Cd. No:38, 07410 Alanya/Antalya, Türkiye

معرفی و تصاویر

درباره هتل Rubi Platinum Spa Resort & Suites Alanya

هتل روبی پلاتینیوم یکی از هتل‌های ۵ ستاره منطقه کوناکلی آلانیا است. وقتی صحبت از اقامت در هتلی خاص آن هم در شهر آلانیا به میان بیاید بدون شک نامی هم از هتل ۵ ستاره روبی پلاتینیوم اسپا ریزورت و سوئیت برده می‌شود. هتلی که با مهیا کردن زمینه تفریح و آسایش، لبخند رضایت را به چهره گردشگران  می‌آورد.

امکانات رفاهی هتل

علاوه بر ساحل و خلیج خصوصی، امکاناتی نظیر استخر روباز و سرپوشیده، زمین تنیس و تسهیلات اسپا، گلف، پارک آبی، دارت از دیگر مزایای این هتل به شمار می‌روند. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل Rubi Platinum Spa Resort & Suites امکاناتی چون اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، انبار چمدان، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.
همه چیز در این هتل بی‌نظیر است، از دکوراسیون بسیار مدرن اتاق‌ها و سالن‌ها گرفته تا عظمت منطقه ساحلی و کیفیت غذاهای هتل. ضمنا از برخی از اتاق‌های هتل Rubi Platinum Spa Resort & Suites Alanya چشم‌انداز‌های زیبایی از دریا و یا استخر بزرگش پیدا است که تماشای آن‌ها در بعضی از ساعات روز خالی از لطف نیست.
وقتی صبحتان را با پذیرایی از خود و در سالن غذاخوری هتل شروع کنید، وعده‌های بعدی را می‌توانید مهمان رستوران‌های متنوع هتل باشید تا علاوه بر غذاهای ترکی، طعم خوراک‌های مدیترانه‌ای را هم بچشید. در هتل روبی پلاتینیوم ۵ رستوران با منوی انتخابی وجود دارد. این هتل با دارا بودن امکاناتی چون کالسکه، غذای کودک، استخر، محوطه بازی، کلوپ ورزشی و نگهداری از کودکان بهترین انتخاب برای سفر با خانواده و کودک به شهر زیبای آلانیا است.
باید وقتی هتل را انتخاب می‌کنید فاصله آن را با مرکز شهر آلانیا و فرودگاه در نظر بگیرید، گرچه با وجود خدمات ترانسفر فرودگاهی این دسترسی برایتان آسان‌تر خواهد بود ولی بهتر است در صورتی هتل لوکس و زیبای روبی پلاتینیوم را رزرو کنید که در بیرون از هتل هیچ کار خاصی نداشته باشید، گرچه با ورود به داخل هتل روبی پلاتینیوم اسپا ریزورت و سوئیت دنیای اطراف را به کلی فراموش خواهید کرد.

مشخصات

فاصله تا ...

  • Gazipaşa-Alanya Airport ۵۸کیلومتر
  • Antalya Airport ۸۹کیلومتر
  • Avsallar Public Beach ۷۰۰متر
  • Incekum Beach ۱٫۲کیلومتر
  • Lonicera World Beach ۱٫۸کیلومتر
  • Turkler Belediyesi Beach ۵کیلومتر
  • Konakli Beach ۸کیلومتر

مشخصات تماس

Avsallar, İncekum Cd. No:38, 07410 Alanya/Antalya, Türkiye

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰PM
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰AM