Kirman Arycanda De Luxe

Okurcalar Karaburun Mevki, 07415 Alanya/Antalya, Türkiye

معرفی و تصاویر

هتل کیرمان آریکاندا آلانیا،یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس در شهر آلانیا است که از لحاظ سرویس دهی و خدمات رفاهی در دسته بهترین اقامتگاه‌های این شهر از دیدگاه مسافران شناخته شده است. از آنجایی که دو هتل کیرمان آریکاندا و کیرمان لئودیکا در کنار هم قرار گرفته اند، مسافراناین دو هتل می توانند از برخی خدمات رفاهی به صورت مشترک استفاده کنند یعنی شما می توانید با اقامت در یک هتل در واقع از خدمات رفاهی دو هتل استفاده کنید. شما می توانید از استخر،پارک آبی و فودکورت، ساحل اختصاصی هتل کیرمان لئودیکیان نیز استفاده نمایید. کاکرنان کریمان آریکاندا بسیار مهمان نواز بوده و می توانند به چند زبان زنده نیا صحبت کنند. درادامه با سایر ویژگی های این هتل آشنا خواهیم شد.

 

امکانات و خدمات رفاهی هتل کیرمان آریکاندا

 

باشگاه بدنسازی مجهز، استخر سربسته، سالن اسپا وماساژ که در ساختمان اصلی قرار دارند. در هنگام ورود به حیاط شما استخر اصلی هتل را مشاهده می‌کنید و بعد از آن به فودکورت و کمی جلوتر به پارک آبی مخصوص کودکان می‌رسیم و در آخر به ساحل اختصاصی و خط ساحلی کیرمان آریکاندا ختم می‌شود. یکی امکانات رفاهی ویژه در سری هتل های کیرمان، فضای مجزا برای ورزش هایی مثل یوگا، ایروبیک و زومبا است که در حیاط هتل قرار دارد. تفریبا اکثر هتل‌های 5 ستاره آلانیا امکانات و برنامه تفریحی که در طول روز برای مسافران برگزار می کنند به گونه‌ای برنامه ریزی می‌شوند که تمام وقت مسافر در طول روز پر شده و سفری لذت بخش را در طول اقامت خود تجربه کنند. اما برخی از مسافران علاقه دارند تا از جاذبه‌های دیدنی شهر نیز دیدن کنند. برای این نوع افراد در انتهای مطلب چندین اماکن دیدنی نزدیک به هتل را به شما عزیزان مرعفی کرده‌ایم. سایر امکانات رفاهی:

سونا و جکوزی

پذیرش 24 ساعته

صندوق امانات

انبار چمدان

سالن زیبایی

خشکشویی

پارکینگ رایگان

اینترنت وای فای رایگان

 

 

اتاق‌های هتل KIRMAN ARYCANDA

 

آریکاندا در مجموع 420 اتاق مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، چای ساز، یخچال و نوشیدنی‌های رایگان است که به صورت روزانه نیز شارژ می‌شود. صندوق امانات در داخل اتاق‌ها وجود دارد. ابعاد اتاق‌ها به گونه ای است که برای هر مسافری چه به صورت زوج و یا خانوادگی قصد اقامت در این هتل را داشته باشند مناسب خواهد بود. سرویس لوازم بهداشتی داخل همه اتاق‌ها به صورت روزانه شارژ می‌شوند و استفاده از آن‌ها نیز به صورت رایگان می‌باشد.انواع سبک اتاق‌ها

استاندارد لند ویو

استاندارد سی ویو و استخر

استاندارد سی ساید

اتاق های خانواده لند ویو هستند (5 نفر ظرفیت دارد) 4 بزرگسال و یک بچه

 

 

رستوران و سرویس غذا دهی آریکاندا

 

رستوران اصلی هتل در سه وعده صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه سرو می‌شود و تنوع و کیفیت غذایی به قدری بالا است که هر مسافری با هر سیلیقه و هر رژیم غذایی می‌تواند به راحتی غذای دلخواهش را میل کند توجه داشته باشید نوع غذا‌های ناهار و شام با یکدیگر متفوات بوده و به هیچ عنوان غذای یکنواخت در رستوران اصلی سرو نخواهد شد. اما علاوه بر رستوران اصلی در حیاط هتل یک بخش فودکورت نیز قرار دارد که در چندین رستوران مجزا، غذا‌های متنوع مثل برگر، غذا‌های ساندویجی، غذای ایتالیایی وحتی شیرینی و دسر نیز به صورت رایگان سرو می‌شوند. در کنار رستوران‌ها شما می‌توانید برای صرف نوشیدنی و عصرانه به کافه های داخل هتل بروید.هتل کیرمان آریکاندا مانند سایر هتل های 5ستاره چندین رستوران آلاکارت با غذاهای متنوع دادرد که برای صرف شام در این رستوران‌ها مهمانان باید از یک روز قبل آن را رزرو کنند.

مشخصات

فاصله تا ...

  • Gazipaşa-Alanya Airport ۶۷کیلومتر
  • Antalya Airport ۸۰کیلومتر
  • Okurcalar Beach ۲۰۰متر
  • Incekum Beach ۶کیلومتر
  • Kızılot Public Beach ۸کیلومتر
  • Avsallar Public Beach ۹کیلومتر

مشخصات تماس

Okurcalar Karaburun Mevki, 07415 Alanya/Antalya, Türkiye

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰PM
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰AM