Asia Beach Resort & Spa Hotel

Oba, 30. Sk. No:1, 07460 Alanya/Antalya, Türkiye

معرفی و تصاویر

درباره هتل Asia Beach Resort & Spa Hotel Istanbul

یکی از بهترین و زیباترین هتل هایی که می توانید در آلانیا پیدا کنید، هتل آسیا بیچ ریزورت اند اسپا است. ریزورتی که تمام نیازهای مهمانانش را یکجا برآورد کرده و کارکنان خوس برخوردش همه تلاش خود را به کار می برند تا مهمانان با لبی خندان و خاطره ای خوش هتل را ترک کنند. هتل از نظر جغرافیایی نیز در موقعیت خوبی قرار دارد و اطراف آن را نه تنها سواحل زیبای آلانیا گرفته بلکه به جاهای دیدنی آلانیا نیز دسترسی آسانی دارد. 

امکانات و خدمات عمومی هتل آسیا بیچ ریزورت اند اسپا آلانیا

خدمات و امکانات عمومی هتل شامل فضای تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع،‌ خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، خدمات شاتل، فروشگاه، سیستم گرمایش، آسانسور و خدمات روم سرویس است. یکی از امکانات خوب هتل وجود فروشگاه کادویی در هتل است که اگر وقت گشت و گذار در مراکز خرید را نداشته باشید می توانید سری به این فروشگاه زده و سوغات و یادگاری های مورد نظر خود را تهیه کنید. آسیا بیچ دارای سالن زیبایی است تا بتوانید همواره در عکس هایتان زیبا و آراسته باشید.
آسیا بیچ برای مهمانان سالمند و توان یاب خود نیز خدماتی مانند رمپ ویژه ورودی در نظر گرفته است. آسیا بیچ به پاکیزگی نیز اهمیت خاصی داده و به همین دلیل علاوه بر خدمات نظافتی که به صورت روزانه در هتل انجام می شود، خدمات خشک شویی، لباسشویی، خدمات اتو، واکس کفش و اتوی کت و شلوار را در اختیار مهمانانش قرار داده است.
کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، زنگ هشدار، نگهبانی ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه فکس و فتوکپی، مرکز تجاری و سالن جلسات دیگر امکانات و خدمات هتل آسیا بیچ ریزورت اند اسپا آلانیا هستند.
خدمات آل اینکلوسیو هتل شامل صبحانه روزانه، نهار و شام است.

اتاق های هتل

اتاق های استاندارد دابل با بالکن، اتاق های خانواده با تخت ۲ طبقه، سوئیت، اتاق دابل روم با بالکن (۲ بزرگسال و ۲ کودک) و اتاق های دابل روم بدون بالکن انواع اتاق های آسیا بیچ ریزورت اند اسپا هستند که همگی عایق صدا و بدون سیگار هستند. البته کل محوطه هتل بدون سیگار است و مهمانان سیگاری باید بیرون از هتل سیگار بکشند.

امکانات اتاق های هتل

هر یک از اتاق های هتل آسیا بیچ دارای دکوراسیونی شیک و مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و کتری هستند. برخی از اتاق ها فضای نشیمن با مبلمانی شیک هم دارند که می توانید دقایقی از روز را در آن استراحت کرده و فنجانی قهوه/ چای نوش جان کنید. تمامی اتاق های هتل دارای حمام خصوصی اند که این حمام ها به دوش، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان مجهز شده اند.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل

آسیا بیچ ریزورت اند اسپا آلانیا دارای ۲ استخر است که یکی روباز و دیگری سرپوشیده است. برای کودکان نیز استخر مخصوصی وجود دارد. اهالی ورزش می توانند سری به باشگاه ورزشی هتل زده و در کلاس های آن شرکت کنند. آسیا بیچ ریزورت اند اسپا آلانیا خدمات اسپا، ماساژ، سونا و حمام سنتی ترکی را نیز ارائه می دهد. هتل دارای سرسره آبی است. علاوه بر این ها مهمانان می توانند در ساحل اختصاصی هتل و یا پارک آبی ان تفریح کنند و در صورت تمایل از وسیله های سرگرمی، بولینگ، کرایه دوچرخه، کتابخانه، دارت، پینگ پونگ، زمین و اتاق بازی هتل استفاده کنند. برای کودکان فضای بازی سرپوشیده، تلویزیون با شبکه های کودک و خدمات پرستاری از کودک در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل

هتل دارای ۳ گزینه غذاخوری است که هر یک از آن ها با مجموعه ای از غذاهای محلی، ترکیه ای و ایتالیایی آماده پذیرایی از مهمانان هستند. البته اطراف هتل نیز رستوران ها و فست فودهای مختلفی وجود دارند که در صورت تمایل می توانید سری به آن ها بزنید.

مشخصات

فاصله تا ...

  • Gazipaşa-Alanya Airport ۳۳کیلومتر
  • Portakal Beach ۱۰۰متر
  • Alanya Public Beach ۱کیلومتر
  • Kestel Beach ۱٫۵کیلومتر
  • Kleopatra Beach ۵کیلومتر
  • Mahmutlar Beach ۵کیلومتر

مشخصات تماس

Oba, 30. Sk. No:1, 07460 Alanya/Antalya, Türkiye

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰PM
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰AM