قیمت تور مشهد هوایی ارزان و لحظه آخری Tour Mashhad

  • مدت اقامت از دو شب و سه روز
  • شروع قیمت با تخفیف از ۴,۶۹۰,۰۰۰ تومان

حضور دو ساعت قبل از پرواز در فرودگاه الزامی میباشد

شهرهای مورد بازدید

کشورهای مورد بازدید

خدمات تور

  • بلیط رفت و برگشت
  • ترانسفر به هتل
  • اقامت در هتل
  • وعده غذایی

جزئیات تور

برگزار شده یکشنبه / ۱۰ تیر ۱۴۰۳ دو شب و سه روز
کد تور: mhd-101
تاریخ اعتبار: یکشنبه / ۳۱ تیر
پایان: سه شنبه / ۱۲ تیر
ظرفیت: ۶ نفر
  • کودکدو تخته استاندارد

اتاق دو تخته ۴,۶۹۰,۰۰۰ تومان
اتاق یک تخته ۵,۵۹۰,۰۰۰ تومان
کودک با تخت ۴,۶۹۰,۰۰۰ تومان
  • کودکدو تخته استاندارد

اتاق دو تخته ۵,۱۹۰,۰۰۰ تومان
اتاق یک تخته ۶,۵۹۰,۰۰۰ تومان
کودک با تخت ۵,۱۹۰,۰۰۰ تومان

درباره تور

مشهد یکی از مهم‌ترین نقاط گردشگر‌پذیر ایران است که سالانه بسیاری از گردشگران خارجی به آن سفر می‌کنند تا از بارگاه امام هشتم دیدن و زیارت کنند اما لازم است بدانید که شهر مشهد تنها به دلیل وجود حرم امام رضا در آن مشهور نشده است بلکه وجود جاذبه‌های تاریخی و تفریحی بسیار، این شهر را به یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران تبدیل کرده است. بهترین انتخاب برای زمان های محدود تور مشهد هوایی که معمولا هزینه‌هایتان را سنگین می‌کند،

قیمت تور مشهد به عوامل بسیاری چون زمان و فصل تور، نوع وسیله رفت‌وآمد تور (قطار، هواپیما، اتوبوس)، تعداد ستاره‌های هتل و ... بستگی دارد بنابراین بهتر است قبل از انتخاب هتل حتما تمامی ویژگی‌ها و در نهایت قیمت‌ تور‌های مختلف به مقصد مشهد را بررسی کنید و سپس با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

تور مشهد

 

اگر به دنبال تورهای ارزان به مشهد هستید بهتر است بدانید که معمولا ارزانترین تورهای مشهد در اول هفته و زمانی که مناسبتی خاص نباشد خواهد بود یا در مواقعی که مردم سفر کم می‌روند مثل زمان باز شدن مدارس و دانشگاه ها و یا زمان امتحانات و البته تاریخ های بعد از تعطیلات رسمی. همچنین اگر تورهایی را با هتل‌های ۳ ستاره انتخاب کنید می‌توانید در هزینه‌های خود تا حد زیادی صرفه‌جویی کنید. در آخر انتخاب تورهای هوایی و یا زمینی تاثیر به سزایی در هزینه‌های سفر به مشهد دارد.

هتل‌های متنوعی برای نزدیک بودن شما به حرم وجود دارد که توجه به جزئیات آن‌ها مهم است. به عنوان مثال برای این که بتوانید در تمام ساعات شبانه روز (مخصوصا شب‌های دیر وقت) به حرم رفت و آمد داشته باشید بهتر است در خیابان امام رضا (ع) هتل بگیرید. چرا که شلوغی دائم این خیابان باعث می‌شود در تمام ساعات، مسیر حرم را با امنیت طی کنید.

 

تور مشهد هوایی

 

 

برای تور مشهد هوایی از مبدأ تهران، فرودگاه مهرآباد تهران و فرودگاه هاشمی مشهد محل رفت و برگشتتان هستند و با این دو فرودگاه سروکار خواهید داشت. اگر تور هوایی مشهد شما ترنسفر نداشت به راحتی می‌توانید از تاکسی‌های جلوی در فرودگاه برای رسیدن به محل اقامتتان استفاده کنید.

قیمت تور مشهد به چند عامل مهم و تعیین کننده بستگی دارد. اگر قصد دارید در روزهای شلوغ و پرطرفدار تور مشهد بخرید، باید قید قیمت کم را بزنید. روزهایی مثل ولادت و شهادت امام رضا، شب‌های قدر و به صورت کلی‌تر مناسبت‌های مذهبی از محبوب‌ترین وقت‌های تور مشهد هستند که قیمت تور مشهد را بسیار افزایش می‌دهند. بعد از مناسبت‌ها، آخر هفته‌ها و روزهای تعطیل است که قیمت تور مشهد را کمی تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

 

تور ارزان مشهد

 

 

عامل دیگری که در قیمت تور مشهد موثر است، هتل محل اقامت است. مشهد به دلیل توریستی بودن طیف وسیعی از اقامتگاه‌ها را دربرمی‌گیرد. بیشتر هتل‌های مشهد در اطراف حرم و مركز شهر قرار گرفته اند و معمولا مركز شهر بسیار شلوغ و پرتردد است. بنابراین اگر قصد زیارت ندارید، بهتر است محل اقامتتان را در محله های خلوت‌تری انتخاب کنید.

 

تور مشهد لحظه آخری راهکار دیگری برای ارزان خریدن تور مشهد است. امّا خرید تور لحظه آخری فقط شامل تورهای هوایی مشهد می‌شود. معمولا زمانی که ظرفیت تور توسط آژانس مسافرتی تکمیل نمی‌شود، آژانس مسافرتی تور را با قیمت کمتری ارائه می دهد. پس تورهای مشهد لحظه آخری معمولا با قیمت کمتر ارائه می‌شوند. 

 

تورهای شهرهای مختلف به مشهد

 تور مشهد از تهران |تور مشهد از اصفهان | تور مشهد از قم