تور دبی ✈️ قیمت تور دبی از تهران و سایرشهرها TOUR DUBAI

  • مدت اقامت از ۳ شب و ۴ روز
  • شروع قیمت با تخفیف از ۱۲,۵۹۰,۰۰۰ تومان

با توجه به نوسان ارز و بلیط جهت کانفرم نمودن نهایی با کانتر مربوطه چک گردد.

شهرهای مورد بازدید

کشورهای مورد بازدید

خدمات تور

  • بلیط رفت و برگشت
  • ترانسفر به فرودگاه
  • ترانسفر به هتل
  • ویزای توریستی
  • تور لیدر فارسی زبان
  • اقامت در هتل
  • وعده غذایی
  • بیمه مسافرتی

جزئیات تور

  • شهر مبدأ: تهران
  • محل حرکت تور: فرودگاه امام خمینی
  • خدمات تور: خدمات: پرواز رفت و برگشت ٫ ۳ شب و ۴ روز اقامت با صبحانه ٫ ترانسفر فرودگاهی ٫ لیدر فارسی ٫ بیمه مسافرتی ٫ ویزا توریستی
برگزار شده دوشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ۳ شب و ۴ روز
کد تور: DXB-2001
تاریخ اعتبار: دوشنبه / ۱۸ تیر
پایان: پنجشنبه / ۲۱ تیر
ظرفیت: نفر
جدول زمانبندی وسیله نقلیه
مسیر : هوایی
تهران ۱۱:۳۰
دبی ۱۴:۰۰
ایر عربیا
-
۲۰۴

اتاق دو تخته ۱۴,۷۵۰,۰۰۰ تومان
اتاق یک تخته ۱۷,۴۵۰,۰۰۰ تومان

اتاق دو تخته ۱۶,۶۵۰,۰۰۰ تومان
اتاق یک تخته ۲۰,۲۰۰,۰۰۰ تومان

اتاق دو تخته ۱۷,۷۹۰,۰۰۰ تومان
اتاق یک تخته ۲۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان

اتاق دو تخته ۱۸,۰۵۰,۰۰۰ تومان
اتاق یک تخته ۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان

اتاق دو تخته ۱۸,۱۹۰,۰۰۰ تومان
اتاق یک تخته ۲۳,۲۵۰,۰۰۰ تومان

اتاق دو تخته ۱۸,۳۵۰,۰۰۰ تومان
اتاق یک تخته ۲۴,۵۹۰,۰۰۰ تومان

اتاق دو تخته ۱۹,۲۰۰,۰۰۰ تومان
اتاق یک تخته ۲۶,۳۵۰,۰۰۰ تومان

اتاق دو تخته ۲۰,۷۵۰,۰۰۰ تومان
اتاق یک تخته ۲۹,۴۰۰,۰۰۰ تومان

درباره تور

دبی یک شهر بسیار مدرن و بزرگترین بازار جهانی در خاور میانه است و سالانه میلیونها نفر از سراسر جهان با تور دبی از این شهر دیدن می کنند. دبی با توجه به منابع نفتی فراوانی که دارد اقتصاد اصلی این شهر را رونق داده است ، دبی با توجه به وسعت و جایگاهی که قرار دارد یکی از مهمترین شهر های تجاری در جهان است و به همین خاطر توانسته که گردشگران فراوانی را از سراسر جهان جذب کند.شهر دبی دومین شهر گران‌قیمت منطقه خاورمیانه و بیستمین شهر لوکس دنیا شناخته می‌شود.
این شهر که به نام عروس خلیج فارس شهرت دارد، یکی از مدرن‌ترین شهرهای دنیاست.

 

تور دبی

 

دبی یکی از شهر های مهم و از شیخ نشین های هفتگانه در امارات متحده است ، این شهر که بزرگترین شهر امارات می باشد و در جنوب کشور ایران با فاصله پروازی دو ساعته قرار دارد و از طریق آب های خلیج فارس به ایران متصل می شود ،واحد پولی امارات درهم می باشد ،

در شهر دبی بزرگ ترین آبنمای موزیکال جهان در دریاچه برج خلیفه قرار دارد این آبنمای موزیکال باارتفاعی حدود ۲۷۰ متر ،در واقع به اندازه ۵۰ طبقه ساختمان این ابنمای معروف دوبی بالا می رود و حتی از چندین مایل دورتر نیز دیده می شود.آبنمای موزیکال دبی جز زیباترین آبنماهای جهان شناخته شده است.و همچنین رکورددار بلندترین آبنما درجهان می باشد.این آبنمای موزیکال دبی قابلیت پخش ۲۵ترانه را دارد.

 

دبی تور ارزان

 

اسکی روی شن و شتر سواری در صحرا هم بخشی از جاذبه های تور امارات است. پارک آبی وایلد وادی که پیشرفته ترین پارک آبی در دنیا و در کنار هتل هفت ستاره برج العرب واقع شده است. پیست اسکی دبی که از مشهور ترین جاذبه های دبی بشمار می آید که در مرکز خرید امارات قرار گرفته و تنها جایی است در دبی که شما احساس سرما خواهید کرد، از مکان های دیدنی دیگر دبی برج خلیفه را می توان نام برد این سازه عجیب در دبی دارای طراحی فوق العاده ایی است،ساخت این برج حدود هفت سال زمان برده است زمان شروع این سازه ۲۰۰۴ بوده است و تاسال ۲۰۱۱ ادامه داشته است.این برج حدود ۸۰۰ متر ارتفاع دارد که شامل ۱۶۰ طبقه میباشد.

 

 

تور ارزان دبی


قیمت تور دبی به عوامل مختلفی از جمله مدت سفر و تعداد روزهای اقامت، زمان سفر از نظر شلوغ یا خلوت بودن مقصد، کیفیت و تعداد ستاره‌های هتل بستگی دارد.شهر دبی همچون سایر شهرهای حوزه خلیج فارس آب و هوای گرم و شرجی دارد، به همین دلیل اغلب گردشگران و مردم ساعات پایانی روز و پس از غروب آفتاب را برای گشت و گذار در شهر دبی انتخاب می‌کنند. 

دبی یکی از لوکس ترین شهرهای جهان است و به طبع هزینه‌های سفر به این شهر نسبت به سایر کشورهای همسایه ایران بالاتر است به همین دلیل خرید تور دبی در مقایسه با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به صورت مجزا مقرون به صرفه تر می‌باشد. مسافران با خرید تور دبی دیگر دغدغه دریافت ویزا و رزرو هتل را نخواهند داشت و با بهترین امکانات می‌توانند به شهر دبی در کشور امارات سفر کنند.